Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

12 grudnia br. klasa VI c uczestniczyła w warsztatach edukacyjnych pt. „Rozpoczynam przygodę z kodowaniem" oraz grze mobilnej „Kryptonim Biblio", zorganizowanych w Bibliotece Pedagogicznej w Chełmie. Nasi uczniowie z dużym zaangażowaniem programowali trasę ozobotów. Wykorzystali tablicę kodów i specjalne flamastry do kodowania, by wyznaczyć kolorowe drogi, według których edukacyjne roboty poruszały się po planszach.
Uczestnicząc w grze mobilnej, szóstoklasiści używali smartfonów, tabletów z zainstalowaną aplikacją Actionbaund. Ósemkowicze rozwiązywali zaszyfrowane i zakodowane zagadki oraz zadania logiczne, które wymagały skupienia oraz współpracy w grupie. Aby pomyślnie ukończyć grę należało wykazać się kreatywnością i nietuzinkowym podejściem do poszczególnych etapów rywalizacji.
Warsztaty zorganizowały p. Marta Kozieł, p. Joanna Sobańska, p. Magdalena Machowicz (nauczyciele bibliotekarze Centrum Zastosowań TIK BP w Chełmie) oraz p. Agnieszka Szczepanik (wychowawca kl. VI c).

  • DSC_0127
  • DSC_0174
  • DSC_0160
  • DSC_0176
  • DSC_0168
  • DSC_0147
  • DSC_0158