Szanowni Państwo!
Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie uprzejmie informuje, że w bieżącym roku szkolnym proponuje dobrowolną składkę na fundusz Rady Rodziców w wysokości 80 zł i jednocześnie ogłasza kolejną edycję konkursu:
NAGRODA - refundacja składek w wysokości nawet do 30% wpłaconej kwoty!!!
Pieniądze te można wykorzystać wedle uznania wychowawcy, rodziców i uczniów danej klasy na wspólne przedsięwzięcia. Ich rozliczenie nastąpi do końca roku szkolnego 2024/2025 na podstawie rachunków dotyczących poniesionych wydatków. Udział poszczególnych klas w konkursie jest dobrowolny, ale na pewno warto!
Każda klasa otrzyma nagrodę pieniężną, jeżeli spełni poniższe warunki:
- Wychowawca klasy w terminie do 31.10.2024 r., dostarczy do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 8 informację zbiorczą za całą klasę o wysokości rocznych składek zadeklarowanych przez rodziców na fundusz Rady Rodziców.
- do 30 listopada 2024 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 30% sumy wniesionych składek.
- do 31 grudnia 2024 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 20% sumy wniesionych składek.
- do 31 stycznia 2025 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 10% sumy wniesionych składek.
- Decyduje data wpłaty w sekretariacie Szkoły lub na konto bankowe.
Mamy nadzieję, że Nasza propozycja umożliwi Państwu właściwe wykorzystanie środków funduszu Rady Rodziców na bezpośrednie potrzeby klasy.
Wpłat można dokonywać w sekretariacie Szkoły, bądź na konto Rady Rodziców. Przy czym dokonując wpłaty na rachunek bankowy, należy dokładnie podać imię i nazwisko ucznia oraz klasę, aby dana wpłata mogła być właściwie przypisana. Dane niezbędne do wpłaty:
Rada Rodziców SP nr 8 w Chełmie
ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm
Numer rachunku bankowego w Banku Pekao S.A.:
88 1240 2223 1111 0010 9958 7795
z dopiskiem:
Jakub Banaszek, prezydent Miasta Chełm, zdecydował o uruchomieniu Chełmskiego Centrum Pomocy, czyli hubu logistycznego, do którego dostarczane będą dary dla powodzian z całego regionu. Chełmski samorząd jest w kontakcie z sąsiednimi gminami, które wyraziły chęć oraz gotowość współpracy w tym zakresie.
Hub Logistyczny, z którego realizowane będą transporty do obszarów objętych skutkami powodzi, zostanie utworzony w budynku przy ul. Piotra Skargi 9B (parking MPEC niedaleko targowiska przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego).
Punkt rozpocznie swoją działalność w dniu 17 września i będzie działał do odwołania. Transporty będą przyjmowane w godzinach od 8 do 19. Zgodnie z tym, co w korespondencji z Miastem Chełm przekazał Związek Miast Polskich, poszkodowanym skutkami powodzi na Dolnym Śląsku i Opolszczyźnie obecnie najbardziej potrzebna jest woda, w drugiej kolejności trwała żywność i środki czystości. Zgłaszana jest również potrzeba dostarczenia środków opatrunkowych oraz leków bez recepty.
Bardziej szczegółowe potrzeby to również:
- woda w butelkach
- chleb z dłuższym okresem ważności
- suchy prowiant: konserwy/batony/mleko w proszku i słoiczki dla dzieci
- artykuły higieny osobistej /mokre chusteczki/ ręczniki papierowe/ręczniki
- karma dla zwierząt
- środki czystości
- powerbanki - najlepiej naładowane
- baterie
- latarki
- małe agregatory/motopompy
- rękawice, wiadra, szczotki, gumowce.
Wszystkich zainteresowanych wsparciem akcji pomocowej zapraszamy do punktu przy ul. Piotra Skargi 9B.
NUMER DO KOORDYNATORA ZBIÓRKI – 539 013 781
W roku szkolnym 2024/2025 Lubelski Kurator Oświaty organizuje konkursy przedmiotowe. Konkursy zostaną przeprowadzone zgodnie z podanym terminarzem. Do konkursu może przystąpić każdy uczeń na warunkach opisanych w Regulaminie. O szczegółach organizacyjnych uczniowie będą informowani na bieżąco. Uczestnik konkursu przygotowuje się do eliminacji szkolnych zgodnie z podanym zakresem wymagań. Od 2 października rozpoczną się eliminacje szkolne.
Zalacznik_nr_2_wzory_dokumentow_2024-25 5 września.docx (46.00KB)
Drodzy Rodzice,
prosimy o zapoznanie się z nowymi zasadami korzystania z dziennika elektronicznego.
Jak po raz pierwszy zalogować się do Dziennika VULCAN na nowe konto szkolne?
Jak zaktualizować konto w Dzienniku VULCAN lub rozpocząć od początku pracę z systemem?
Jak zaktualizować konto w Dzienniku VULCAN?
Aktualizacja konta ucznia poniżej 13 lat
Aktualizacja konta ucznia powyżej 13 lat
Jak dodać konto dziecka do eduVULCAN?
Aktualizacja konta - aplikacja mobilna
https://aktywuj.vulcan.net.pl/App
https://dziennik.vulcan.edu.pl/akz/
https://eduvulcan.pl/logowanie - logowanie do nowego dziennika elektronicznego dla Uczniów i Rodziców
Strona 1 z 3