Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Szanowni Państwo!

Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie uprzejmie informuje, że w bieżącym roku szkolnym proponuje dobrowolną składkę na fundusz Rady Rodziców w wysokości 80 zł i jednocześnie ogłasza kolejną edycję konkursu: 

 NAGRODA - refundacja składek w wysokości nawet do 30% wpłaconej kwoty!!!

konkurs rr

Pieniądze te można wykorzystać wedle uznania wychowawcy, rodziców i uczniów danej klasy na wspólne przedsięwzięcia. Ich rozliczenie nastąpi do końca roku szkolnego 2024/2025 na podstawie rachunków dotyczących poniesionych wydatków. Udział poszczególnych klas w konkursie jest dobrowolny, ale na pewno warto!

Każda klasa otrzyma nagrodę pieniężną, jeżeli spełni poniższe warunki:

  1. Wychowawca klasy w terminie do 31.10.2024 r., dostarczy do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 8 informację zbiorczą za całą klasę o wysokości rocznych składek zadeklarowanych przez rodziców na fundusz Rady Rodziców.
  2. do 30 listopada 2024 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 30% sumy wniesionych składek.
  3. do 31 grudnia 2024 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 20% sumy wniesionych składek.
  4. do 31 stycznia 2025 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 10% sumy wniesionych składek.
  5. Decyduje data wpłaty w sekretariacie Szkoły lub na konto bankowe.

Mamy nadzieję, że Nasza propozycja umożliwi Państwu właściwe wykorzystanie środków funduszu Rady Rodziców na bezpośrednie potrzeby klasy.

Wpłat można dokonywać w sekretariacie Szkoły, bądź na konto Rady Rodziców. Przy czym dokonując wpłaty na rachunek bankowy, należy dokładnie podać imię i nazwisko ucznia oraz klasę, aby dana wpłata mogła być właściwie przypisana. Dane niezbędne do wpłaty:

 

Rada Rodziców SP nr 8 w Chełmie

ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm

Numer rachunku bankowego w Banku Pekao S.A.:

88 1240 2223 1111 0010 9958 7795

z dopiskiem:

Konkurs RR

 

Jakub Banaszek, prezydent Miasta Chełm, zdecydował o uruchomieniu Chełmskiego Centrum Pomocy, czyli hubu logistycznego, do którego dostarczane będą dary dla powodzian z całego regionu. Chełmski samorząd jest w kontakcie z sąsiednimi gminami, które wyraziły chęć oraz gotowość współpracy w tym zakresie.

Hub Logistyczny, z którego realizowane będą transporty do obszarów objętych skutkami powodzi, zostanie utworzony w budynku przy ul. Piotra Skargi 9B (parking MPEC niedaleko targowiska przy Al. Marszałka Józefa Piłsudskiego).

Punkt rozpocznie swoją działalność w dniu 17 września i będzie działał do odwołania. Transporty będą przyjmowane w godzinach od 8 do 19. Zgodnie z tym, co w korespondencji z Miastem Chełm przekazał Związek Miast Polskich, poszkodowanym skutkami powodzi na Dolnym Śląsku i Opolszczyźnie obecnie najbardziej potrzebna jest woda, w drugiej kolejności trwała żywność i środki czystości. Zgłaszana jest również potrzeba dostarczenia środków opatrunkowych oraz leków bez recepty. 

Bardziej szczegółowe potrzeby to również:

  • woda w butelkach
  • chleb z dłuższym okresem ważności
  • suchy prowiant: konserwy/batony/mleko w proszku i słoiczki dla dzieci
  • artykuły higieny osobistej /mokre chusteczki/ ręczniki papierowe/ręczniki
  • karma dla zwierząt
  • środki czystości
  • powerbanki - najlepiej naładowane
  • baterie
  • latarki
  • małe agregatory/motopompy
  • rękawice, wiadra, szczotki, gumowce.

Wszystkich zainteresowanych wsparciem akcji pomocowej zapraszamy do punktu przy ul. Piotra Skargi 9B.

NUMER DO KOORDYNATORA ZBIÓRKI – 539 013 781

plakat

 

W roku szkolnym 2024/2025 Lubelski Kurator Oświaty organizuje konkursy przedmiotowe. Konkursy zostaną przeprowadzone zgodnie z podanym terminarzem. Do konkursu może przystąpić każdy uczeń na warunkach opisanych w Regulaminie. O szczegółach organizacyjnych uczniowie będą informowani na bieżąco. Uczestnik konkursu przygotowuje się do eliminacji szkolnych zgodnie z podanym zakresem wymagań. Od 2 października rozpoczną się eliminacje szkolne.

Zalacznik_nr_2_wzory_dokumentow_2024-25 5 września.docx (46.00KB)