Plan postępowań o udzielenie zamówienia na rok 2021
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, grudzień 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, listopad 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, październik 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, wrzesień 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, sierpień 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, lipiec 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, czerwiec 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, maj 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, kwiecień 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, marzec 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, luty 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, styczeń 2024 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, grudzień 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, listopad 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, październik 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, wrzesień 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, sierpień 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, lipiec 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, czerwiec 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, maj 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, kwiecień 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, marzec 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, luty 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, styczeń 2023 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, grudzień 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, listopad 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, październik 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, wrzesień 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, sierpień 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, lipiec 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, czerwiec 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, maj 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, kwiecień 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, marzec 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, luty 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, styczeń 2022 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, grudzień 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, listopad 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, październik 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, wrzesień 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, sierpień 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, lipiec 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, czerwiec 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, maj 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, kwiecień 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, marzec 2021 r.
Ewidencja zamówień o wartości mniejszej niż 130 000 złotych, luty 2021 r.
Zamówienia aktualne:
Zapytanie ofertowe środki czystości.pdf (23.01.2025 r.)
Załączniki:
Załącznik nr 1 UMOWA wzór.pdf (23.01.2025 r.)
Załącznikł nr 2 Formularz ofertowy.doc (23.01.2025 r.)
Załącznik do Formularza Kalkulacja ceny oferty.doc (23.01.2025 r.)
zał 3 Klauzula RODO.pdf (23.01.2025 r.)
Zamówienia zakończone:
SWZ.pdf (27.11.2024 r.)
Załączniki:
Załacznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.doc (27.11.2024 r.)
Załącznik nr 2 do SWZ - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.doc (27.11.2027 r.)
Załącznik nr 3 do SWZ - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.doc (27.11.2024 r.)
Załącznik nr 4 do SWZ - wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.doc (27.11.2024 r.)
Załącznik nr 5 do SWZ - wzór wykazu osób.doc (27.11.2024 r.)
Załącznik nr 6 do SWZ Kalkulacja ceny oferty.doc (27.11.2024 r.)
Załącznik nr 7 PPU.doc (27.11.2023 r.)
Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinalizowanie zamówienia.pdf (06.12.2024 r.)
22. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (02.02.2024 r.)
Zapytanie ofertowe.pdf (25.01.2024 r.)
zał 1 umowa wzór.pdf (25.01.2024 r.)
zał 2 Formularz ofertowy.doc (25.01.2024 r.)
zał 3 Klauzula RODO.pdf (25.01.2024 r.)
Ogłoszenie o zamówieniu.pdf (24.11.2023 r.)
SWZ.pdf (24.11.2023 r.)
Załączniki:
Załacznik nr 1 do SWZ - Formularz ofertowy.doc (24.11.2023 r.)
Załącznik nr 2 do SWZ - wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia.doc (24.11.2023 r.)
Załącznik nr 3 do SWZ - wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.doc (24.11.2023 r.)
Załącznik nr 4 do SWZ - wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.doc (24.11.2023 r.)
Załącznik nr 5 do SWZ - wzór wykazu osób.doc (24.11.2023 r.)
Załącznik nr 6 do SWZ Kalkulacja ceny oferty.doc (24.11.2023 r.)
Załącznik nr 7 PPU.doc (24.11.2023 r.)
Informacja.pdf (06.12.2023 r.)
Informacja z otwarcia ofert (07.12.2022 r.)
Załączniki:
1. Ogłoszenie o zamówieniu (25.11.2022 r.)
2. Specyfikacja Warunków Zamówienia (25.11.2022 r.)
3. Formularz Ofertowy - zał. nr 1 do SWZ (25.11.2022 r.)
4. Wzór oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia - zał. nr2 do SWZ (25.11.2022 r.)
5. Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 3 do SWZ (25.11.2022 r.)
6. Wzór oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zał. nr 4 do SWZ (25.11.2022 r.)
7. Wzór wykazu osób - zał. nr 5 do SWZ (25.11.2022 r.)
8. Kalkulacja ceny oferty - zał. nr 6 do SWZ (25.11.2022 r.)
9. Projektowane Postanowienia Umowy - zał. nr 7 do SWZ (25.11.2022 r.)
10. Informacja o kwocie jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (25.11.2022 r.)
16. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (23.06.2022 r.)
Zapytanie ofertowe na: ,,Dostawę AGD dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Chełmie w ramach programu Laboratoria przyszłości"
f) Dodatkowa informacja (03.06.2022 r.)
Zapytanie ofertowe na: ,,Dostawę sprzętu do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Chełmie w ramach programu Laboratoria przyszłości"
Zapytanie ofertowe na: ,,Dostawę sprzętu do nagrywania, rejestrowania i obróbki obrazu i dźwięku dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Chełmie w ramach programu Laboratoria przyszłości"
Zapytanie ofertowe na: ,,Dostawę drukarek 3D z akcesoriami dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Chełmie w ramach programu Laboratoria przyszłości"
Zapytanie ofertowe na: ,,Dostawę mikrokontrolerów i stacji lutowniczych dla Szkoły Podstawowej nr 8 w Chełmie w ramach programu Laboratoria przyszłości"
7. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (11.02.2022 r.)
6. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty (23.12.2021 r.)
Zapytanie ofertowe na: ,,Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie w 2022 roku".
a) zapytanie (14.12.2021 r.)
b) umowa (14.12.2021 r.)
c) załącznik do umowy jadłospis dekadowy (14.12.2021 r.)
d) formularz (14.12.2021 r.)
e) kalkulacja (14.12.2021 r.)
f) klauzula (14.12.2021 r.)
5. Informacja o udzieleniu zamówienia publicznego (22.12.2020 r.)
Zapytanie ofertowe na: ,,Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie w 2021 roku".
a) zapytanie ofertowe (08.12.2020 r.)
b) załącznik 1 wzór umowy (08.12.2020 r.)
c) załącznik do umowy jadłospis dekadowy (08.12.2020 r.)
d) załącznik 2 Formularz ofertowy (08.12.2020 r.)
e) załącznik 3 Kalkulacja ceny (08.12.2020 r.)
f) załącznik 4 Klauzula informacyjna RODO (08.12.2020 r.)
4. Informacja o udzieleniu zamówienia publicznego (19.06.2020 r.)
Zapytanie ofertowe na: "Wymianę stolarki okiennej - częściowa budynek szkoły segment C, Administracyjny i klatka schodowa w pawilonie C"
a) zapytanie ofertowe (05.06.2020 r.)
b) załącznik 1 wzór umowy (05.06.2020 r.)
c) załącznik 2 Formularz ofertowy (05.06.2020 r.)
d) załącznik 3 Przedmiar robót (05.06.2020 r.)
e) załącznik 4 Klauzula informacyjna RODO (05.06.2020 r.)
3. Informacja o udzielenie zamówienia publicznego (13.12.2019 r.)
Zapytanie ofertowe na: ,,Świadczenie usługi polegającej na przygotowywaniu, dostarczaniu i wydawaniu obiadów dla Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie w 2020 roku".
a) zapytanie ofertowe (26.11.2019 r.)
b) załącznik 1 wzór umowy (26.11.2019 r.)
c) załącznik 2 Formularz ofertowy (26.11.2019 r.)
d) załącznik 3 Kalkulacja ceny (26.11.2019 r.)
e) załącznik 4 Klauzula informacyjna RODO (26.11.2019 r.)
2. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (02.01.2019 r.)
Informacja o wyborze oferty (06.12.2018 r.)
Informacja z otwarcia ofert (28.11.2018 r.)
Ogłoszenie nr 648017-N-2018 z dnia 2018-11-16
1. Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia (12.12.2017r.)
Informacja o wyborze oferty (30.11.2017r.)
Informacja z otwarcia ofert (15.11.2017r.)
Pytania i odpowiedzi do SIWZ (10.11.2017r.)
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zmiana treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia