Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

W listopadzie uczniowie klasy 2a poznali artystę ulicznego Keitha Haringa. Rozwiązali quiz z nim związany, obejrzeli film pokazujący, jak wykonać prace plastyczne w stylu tego malarza i po tych inspiracjach przystąpili do działania. Stworzyli wiele własnych arcydzieł. Zaczęli od kolorowanki łączącej matematykę i sztukę K. Haringa. Prace Haringa zainspirowały uczniów do działań grupowych i powstania kompozycji płaskich na dużych arkuszach papieru - w naturalnych rozmiarach dzieci. Uczniowie wypełniali tło czarną farbą - liniami, wirami, zygzakami, mniejszymi abstrakcyjnymi figurami w stylu Keitha Haringa. W grupach wybierali i układali zabawne obrazki ludzi oraz odtwarzali je ruchem. Uczniowie stworzyli obrazy przedstawiające ludzi bez podawania szczegółów, takich jak twarze i włosy. Przygotowali zadanie dla partnerów projektowych, czyli stworzyli rytm z pięciu wybranych pozycji. Wykonali zadanie otrzymane od kolegów z Turcji - naśladowali aranżacje. Drugoklasiści tworzyli także kompozycje przestrzenne - figury w różnych pozach z wykorzystaniem drucików kreatywnych. Keith Haring podbił serca dzieci. Była współpraca, duże zaangażowanie, świetna zabawa i piękne, zabawne prace uczniów, a wszystko to w ramach realizacji projektu eTwinning “Math and Art Together”. 

  • Photo4
  • Photo10
  • Photo3
  • Photo2
  • Photo13
  • Photo5
  • Photo1
  • Photo7
  • Photo6
  • Photo11
  • Photo9
  • Photo12
  • Photo8