W listopadzie uczniowie klasy 2a poznali artystę ulicznego Keitha Haringa. Rozwiązali quiz z nim związany, obejrzeli film pokazujący, jak wykonać prace plastyczne w stylu tego malarza i po tych inspiracjach przystąpili do działania. Stworzyli wiele własnych arcydzieł. Zaczęli od kolorowanki łączącej matematykę i sztukę K. Haringa. Prace Haringa zainspirowały uczniów do działań grupowych i powstania kompozycji płaskich na dużych arkuszach papieru - w naturalnych rozmiarach dzieci. Uczniowie wypełniali tło czarną farbą - liniami, wirami, zygzakami, mniejszymi abstrakcyjnymi figurami w stylu Keitha Haringa. W grupach wybierali i układali zabawne obrazki ludzi oraz odtwarzali je ruchem. Uczniowie stworzyli obrazy przedstawiające ludzi bez podawania szczegółów, takich jak twarze i włosy. Przygotowali zadanie dla partnerów projektowych, czyli stworzyli rytm z pięciu wybranych pozycji. Wykonali zadanie otrzymane od kolegów z Turcji - naśladowali aranżacje. Drugoklasiści tworzyli także kompozycje przestrzenne - figury w różnych pozach z wykorzystaniem drucików kreatywnych. Keith Haring podbił serca dzieci. Była współpraca, duże zaangażowanie, świetna zabawa i piękne, zabawne prace uczniów, a wszystko to w ramach realizacji projektu eTwinning “Math and Art Together”.