Uczniowie klasy 1a zrealizowali kolejne zadania z międzynarodowego projektu eTwinning "Math is Art, Art is Math". Tematem przewodnim był rytm. Czekając na wykonanie zadania, rozpoczętego przez młodszych partnerów z przedszkoli, pobawili się rytmem i instrumentacją ciała. Polubili zabawy rytmiczne. Ze względu na dużą liczbę uczestników projektu pracowali w grupach. Zabawę w powtarzanie rytmów rozpoczęły przedszkolaki z Turcji, kontynuowały ją sześciolatki z Włoch i przyszła kolej na pierwszoklasistów z Chełma. Uczniowie klasy 1a powtórzyli powstały rytm i dodali własne ruchy. Każdy następny partner powtarzał to, co zrobili poprzednicy oraz dodawał swoje ruchy. Było to bardzo ciekawe wyzwanie dla uczniów.
Kolejne działanie projektowe to rytm w sztuce. Nasi mali uczniowie zaprojektowali wzory tapet na ścianę w swoim pokoju. Zadanie wykonali indywidualnie. Wycinali, stemplowali i rysowali. Tworzenie rytmicznych kompozycji bardzo podobało się dzieciom. Dzięki regularnym powtórzeniom kształtów i kolorów powstały piękne i harmonijne prace, a to dopiero początek projektowej przygody.