Uczniowie klasy 2a rozwijali kreatywność zabawiając się w układanie potańcówki. Zestaw łamigłówek zaproponowanych przez wychowawczynię klasy pozostawił uczniom wiele swobody w tworzeniu własnych wersji rozwiązań. Każda łamigłówka polegała na utworzeniu tańca, w którym brali udział wybrani tancerze, wykonując przeróżne figury w różnych zespołowych konfiguracjach tanecznych. Tańce odbywały się do muzyki, którą również wybierali uczniowie. Utworzone na ostatnim etapie tańce drugoklasiści udostępniali innym uczniom i osobom, na ich mobilne urządzenia. W pracowni komputerowej tworzyli Programujemy tańce, a w sali lekcyjnej tańczyli zaprogramowane tańce Kreatywna potańcówka. Zajęcia łączące w sobie muzykę, taniec oraz informatykę to ciekawa propozycja p. Elżbiety Dras w ramach realizacji innowacji pedagogicznej „Zaprogramowani na przygodę” oraz międzynarodowego projektu eTwinning „Encoded for fun”.