Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

W ostatnim dniu listopada uczniowie kl. 2a gościli w Bibliotece Pedagogicznej. Uczestniczyli w zajęciach, podczas których zgłębiali tajniki kodowania i elementy robotyki. Po raz kolejny dzieci miały przyjemność pracować pod kierunkiem p. Marty Kozieł i p. Magdaleny Machowicz. Najpierw zwiedziły bibliotekę, potem poprzez gry i zabawy bez komputera programowały offline. Dzieci uwielbiają kodowanie, zwłaszcza za pomocą aplikacji tabletowych z wykorzystaniem robotów. Dash to bezpieczny, trwały, łatwy w obsłudze i uniwersalny robot, którym dzieci sterowały za pomocą bardzo intuicyjnej apki Go. Następnie wszyscy świetnie sobie radzili z programowaniem wykorzystując dwie gry komputerowe: CodeMonkey i Light-Bot. Programowanie uruchamia niestandardowe myślenie, sprzyja rozwojowi intelektualnemu najmłodszych, fascynuje, ponieważ z jednej strony uruchamia niesamowitą kreatywność, a z drugiej daje poczucie, że można mieć realny wpływ na otaczające nas życie. Lista korzyści, jakie daje nauka programowania jest długa i programować możemy na każdym przedmiocie szkolnym. Bardzo dziękujemy pani Marcie i pani Magdzie za atrakcyjne, kreatywne i niezwykle rozwijające zajęcia, które zorganizowała swoim uczniom p. Elżbieta Dras.

  • 9
  • 2
  • 5
  • 1
  • 10
  • 8
  • 7
  • 4
  • 3
  • 6