Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Szkoły Podstawowej nr 8 im. B. Z. Wirskiego w Chełmie

Drodzy Rodzice / Opiekunowie uczniów klas I-III

publikujemy Państwu listę niezbędnych przyborów szkolnych

i sportowych

w roku szkolnym 2023/ 2024

 

  • 1 zeszyt do edukacji polonistycznej (w 3 linie 16/32 kart. A5 i A4) - podpisany imieniem i nazwiskiem na okładce
  • 1 zeszyt do edukacji matematycznej – (w kratkę 16/32 kart.) - podpisany imieniem i nazwiskiem na okładce
  • zeszyt do korespondencji – w kratkę 32 kart.- podpisany
  • zeszyty do religii i j. angielskiego – 32 kart. w kratkę - podpisany
  • w piórniku: kredki ołówkowe, miękkie ołówki 2 - 3 szt. (H lub HB), gumka, linijka 20 cm, temperówka, klej biurowy w sztyfcie, dobre, ostre nożyczki, (długopisy: niebieski i zielony - tylko klasy II i III - podpisane (jeśli dziecko jest leworęczne, to kupujemy odpowiednie nożyczki)
  • plastelina – 12 kolorów - podpisana
  • farby plakatowe – 12 kolorów i akwarele
  • pędzle 4 sztuki (cienki, średni i dwa grube) - podpisane
  • kredki świecowe/pastele – podpisane
  • flamastry, cienkopisy
  • papier kolorowy (wycinanki) - zwykły lub samoprzylepny
  • dodatkowy klej od każdego dziecka – do klasy
  • blok rysunkowy A4 biały i kolorowy
  • blok techniczny A4 biały i kolorowy
  • blok techniczny A3 biały i kolorowy (duży format)
  • strój gimnastyczny (ciemne spodenki i t-shirt biały dla klasy I i kolor klasy II i III ustalony przez wychowawcę w klasie pierwszej), w worku - podpisane
  • obuwie na zmianę z jasną podeszwą w worku
  • 3 teczki z gumką - do kart pracy/sprawdzianów, prac plastycznych, do j.angielskiego – podpisane
  • papier ksero do sali (po ustaleniu z wychowawcą)
  • strój do pływania (w nieprzemakalnej zamykanej torbie - nie może być reklamówka ) chłopcy; czepek, spodenki, klapki, okulary, ręcznik; dziewczynki: strój kąpielowy jednoczęściowy, czepek silikonowy, klapki, okulary, ręcznik.

Wszystkie rzeczy osobiste przybory szkolne, obuwie, worki prosimy wyraźnie podpisać imieniem i nazwiskiem dziecka.

   Dziękujemy!

Wychowawcy klas I-III

 

Od 2021 r. działa całodobowo darmowy Dziecięcy Telefon Zaufania Rzecznika Praw Dziecka 800121212 oraz specjalny czat internetowy czat.brpd.gov.pl, gdzie dzieci i młodzież mogą porozmawiać o swoich problemach, doświadczanych trudnościach, a także wspólnie ze specjalistami zastanowić się nad rozwiązaniami i sposobami radzenia sobie z kryzysem. Przy telefonie i czacie dyżurują także specjaliści posługujący się językiem ukraińskim i rosyjskim, zaś w poniedziałki w godzinach od 18.00 do 20.00 dyżuruje prawnik specjalizujący się w prawach uchodźców i cudzoziemców.

Komunikat Rzecznika Praw Dziecka do dyrektorów.pdf

Plakat przedstawiający twarze dwóch dziewczynek w dużym przybliżeniu. Na dole plakatu numery telefonu zaufania do Rzecznika Praw Dziecka oraz napisy w języku ukraińskim.

 

Szanowni Państwo!

Rada Rodziców Szkoły Podstawowej nr 8 im. Bolesława Zygmunta Wirskiego w Chełmie uprzejmie informuje, że w bieżącym roku szkolnym proponuje dobrowolną składkę na fundusz Rady Rodziców w wysokości 70 zł i jednocześnie ogłasza kolejną edycję konkursu: 

Plakat promujący szkolny konkurs “Rodzice Klasie”.

 NAGRODA - refundacja składek w wysokości nawet do 30% wpłaconej kwoty!!!

Pieniądze te można wykorzystać wedle uznania wychowawcy, rodziców i uczniów danej klasy na wspólne przedsięwzięcia. Ich rozliczenie nastąpi do końca roku szkolnego 2023/2024 na podstawie rachunków dotyczących poniesionych wydatków. Udział poszczególnych klas w konkursie jest dobrowolny, ale na pewno warto!

Każda klasa otrzyma nagrodę pieniężną, jeżeli spełni poniższe warunki:

  1. Wychowawca klasy w terminie do 31.10.2023 r., dostarczy do sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 8 informację zbiorczą za całą klasę o wysokości rocznych składek zadeklarowanych przez rodziców na fundusz Rady Rodziców.
  2. do 30 listopada 2023 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 30% sumy wniesionych składek.
  3. do 31 grudnia 2023 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 20% sumy wniesionych składek.
  4. do 31 stycznia 2024 r. wpłacone zostanie co najmniej 80% zadeklarowanych opłat całorocznych – nagrodą refundacja w wysokości 10% sumy wniesionych składek.
  5. Decyduje data wpłaty w sekretariacie Szkoły lub na konto bankowe.

Mamy nadzieję, że Nasza propozycja umożliwi Państwu właściwe wykorzystanie środków funduszu Rady Rodziców na bezpośrednie potrzeby klasy.

Wpłat można dokonywać w sekretariacie Szkoły, bądź na konto Rady Rodziców. Przy czym dokonując wpłaty na rachunek bankowy, należy dokładnie podać imię i nazwisko ucznia oraz klasę, aby dana wpłata mogła być właściwie przypisana. Dane niezbędne do wpłaty:

 

Rada Rodziców SP nr 8 w Chełmie

ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm

Numer rachunku bankowego w Banku Pekao S.A.:

88 1240 2223 1111 0010 9958 7795

z dopiskiem:

Konkurs RR

 

 

rok szkolny 2022/2023

 

Lp.

Nazwisko i imię

dzień tygodnia

godzina

sala

1

Tomaszczuk Beata

środa

15.00-16.00

gabinet dyrektora

2

Karpiuk-Koleniec Ewa

środa

15.00-16.00

gabinet wicedyrektora

3

Boćwińska Marzena

środa

15.00-16.00

14 b

4

Borowiec Arkadiusz

środa

15.00-16.00

pokój nauczycielski

5

Chochół Anna

środa

15.00-16.00

15 (pawilon sportowy

6

Chrabąszcz Marzena

środa

15.00-16.00

7b

7

Derkacz- Kowalewska Magdalena

środa

15.30-16.30

gabinet psychologa

8

Dras Elżbieta

środa

15.00-16.00

4a

9

Folusz-Stępniak Beata

środa

15.00-16.00

6b

10

Gieleta Anna

środa

15.00-16.00

19b

11

Gardzińska Magdalena

środa

16.30-17.00

świetlica szkolna

12

Hrynkiewicz Ewelina

środa

16.30-17.00

 

13

Kaczor Cezary 

środa (1 i 3 miesiąca)

środa (2 i 4 miesiąca)

15.30-16.30

15:00-16:00

26c

14

Kaczyńska Elżbieta

środa

15.00-16.00

biblioteka

15

Koniuszewski Mariusz

środa

15.00-16.00

15 (pawilon sportowy)

16

Kudyba Paweł

środa

15.20-16.20

24c

17

Lenart Monika

środa

15.00-16.00

12b

18

Lewczuk Wioletta

środa

15.00-16.00

5a

19

Martyniuk Magdalena

środa

(2 miesiąca)

15.00-16.00

18b

20

Mazur Piotr

środa

15.00-16.00

2b

21

Mazur Wioletta

środa

15.00-16.00

gabinet pedagoga

22

Mazurek Marzena

środa

15.00-16.00

15b

23

Molin Iwona

środa

15.00-16.00

21a

24

Nadolska-Tatys Karolina

środa

15.00-16.00

18c

25

Niemczuk Marianna

środa

15.00-16.00

23a

26

Ogrodnik Adam

środa

15.00-16.00

15 (pawilon sportowy)

27

Ostrowska Monika

środa

15.00-16.00

20b

28

Pietruk Eliza

środa

16.30-17.00

świetlica szkolna

29

Praduń Ewa

środa

15.00-16.00

31c

30

Prystupa Justyna

środa

15.00-16.00

14a

31

ks. Pyda Marcin

środa

(1 miesiąca)

15.00-16.00

22b

32

Radziszewska-Smutniak Anna

Środa

( 2 i 3 miesiąca)

15.00-16.00

23b

33

Reps Beata

środa

15.00-16.00

22b

34

Rutkowski Artur

środa

15.00-16.00

15 (pawilon sportowy)

35

Rozwód Jolanta

środa

15.00-16.00

7a

36

Rybak Elżbieta

środa

15.00-16.00

12a

37

Sadura Piotr

środa

15.20-16.20

15 (pawilon sportowy)

38

Sas-Mirecka Maria

środa

15.00-16.00

22b

39

Sawicka Małgorzata

środa

15.00-16.00

21c

40

Skórzewska-Popek Ewa

środa

15.00-16.00

13b

41

Słomczyńska Ewa

środa 2 i 4 miesiąca

16.15- 17.15

7b

42

Stadnik Marzena

środa

15.00-16.00

4b

43

Sułek Lidia

środa

15.00-16.00

biblioteka

44

Szczepanik Agnieszka

środa

15.00-16.00

11b

45

Szlagowska Monika

środa

15.00-16.00

21b

46

Turewicz Piotr

środa

15.00-16.00

15 (pawilon sportowy)

47

Waleńciuk Dariusz

środa

15.00-16.00

pływalnia

48

Wereszczyńska Agnieszka

środa(druga w miesiącu)

15.30-16.30

28c

49

Wicha Joanna

środa

15.00-16.00

22a

50

Wojciechowska-Przysucha Marlena

środa

15.00-16.00

pokój nauczycielski

51

Wojcieszuk Alicja

środa

15.00-16.00

13a

52

Wojtasiuk Agata

środa

15.00-16.00

5b

53

Zdunek Berenika

środa

15.00-16.00

6a

54

Zosiuk Magdalena

środa

15.00-16.00

30 c

 

Dyrektor Szkoły informuje, że od 2 września 2022 r. będzie czynna kryta pływalnia. Zapraszam wszystkich zainteresowanych z terenu miasta Chełm i okolic.
Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce – Kryta pływalnia.
Życzę miłego relaksu w obcowaniu z wodą.