Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Na zajęciach z kodowania w klasie 1a wykonaliśmy kolejne zadanie w programie „Uczymy dzieci programować”. Zadanie związane było z obchodzonym 25 listopada Świętem Pluszowego Misia. Każdy z nas ma lub miał pluszaka, który był jego przyjacielem, pocieszającym w trudnych chwilach, któremu mogliśmy powierzyć nasze sekrety. Uczniowie na zajęciach tworzyli dla Ozobota Evo ciekawe trasy w kształcie pluszowego misia, na których znajdowały się wybrane komendy programistyczne, pojawiło się pojęcie „warunku”. Robot dojeżdżając do ucha miał dzięki komendom jeździć po nim dotąd, aż uczniowie wyszeptają mu wszystkie swoje marzenia. Jednak największą atrakcją spotkania była interaktywna mata do kodowania. Uczniowie chętnie pracowali na tablicy tworząc trasy do wybranych przez siebie elementów.
Zajęcia zorganizowane w oparciu o autorski program matematyczno-informatyczny prowadziła p. Wioletta Mazur.

  • mi_02
  • mi_05
  • mi_03
  • mi_01
  • mi_07
  • mi_06